poniedziałek, 23 lipca 2012

wywiad i aukcja :-)

Wakacje trwają :-) 
Pogoda nas wprawdzie nie rozpieszcza (przynajmniej na Śląsku), ale w sumie nie jest tak źle. 
Nasza aukcja trwa, ma którą wszystkich serdecznie zapraszam. Szczególnie osoby, które nie mają pomysłu na prezent (dla koleżanki, żony, dziewczyny, przyjaciółki czy dziecka) a chcą podarować komuś coś oryginalnego i stworzonego z myślą o dzieciach. Środki uzyskane ze sprzedaży naszych prac, przeznaczone zostaną dzieciom  z Domu Dziecka w Zabrzu.
Wszystkie prace możecie zobaczyć TU

A jeśli miałybyście ochotę poczytać trochę o mnie to, zapraszam na wywiad, który ukazał się dzisiaj na stronie MamaJakTy.pl
:-))) <- kliknijcie na uśmiech

nie wiem czy nie jest on za bardzo osobisty...ale ja taka jestem...prawdziwa

ciepło Was wszystkich pozdrawiam
i życzę cudnych wakacji

PS cierpię na niemoc "tfurczą", wiec nic dzisiaj nie pokażę :-))

3 komentarze:

  1. Gratuluję wywiadu! Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam, wzruszyłam się . Nie wariuj, działaj dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana,przeczytałam wywiad i wzruszyłam się do łez.Utwierdził mnie w przekonaniu,że jesteś niesamowitą kobietą!Niezwykle pracowitą,obdarzoną wielkim talentem i dobrym,anielskim sercem!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)