piątek, 7 grudnia 2012

idą święta...

...szybkim krokiem. 
A z szyciem jestem w ciemnym lesie...chciałabym mieć więcej czasu. Brakuje mi kontaktu z Wami, nie wiem co się dzieje na Waszych blogach.

Pokażę Wam kilka tych rzeczy, dla których ukradłam kilka godzin z czasu, którego nie mam. 





na sutasz to już czasu nie mam wcale....a wielka szkoda, bo projektów rozrysowanych mam kilkanaście..i wielką ochotę na zobaczenie ich "w akcji"...mam nadzieję, że  ten rok na swój koniec nieco zwolni i będzie okazja w spokoju usiąść i zająć się swoją ciszą wewnętrzną..która chyba każdemu z nas jest potrzebna

Serdecznie dziękuję,  że mimo tego iż nie zbyt często tu zaglądam, odwiedzacie mnie i zostawiacie komentarze. Gdyby nie Wasze odwiedziny nie byłoby sensu tu zaglądać.
Ciepło pozdrawiam :-))

11 komentarzy:

  1. Niko, bo to tak jest, że kobietki z pasją czasu nie mają na marnowanie:)) a i nawet na przyjemne prace.
    Zaglądam i pozdrawiam Cię serdecznie:)
    Krysia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana,mam dokładnie tak samo:( Tyle rzeczy do zrobienia,a czas za nic nie chce zwolnić i pozwolić wyrobić się ze wszystkim,wciąż go za mało :(
    Twoje prace,jak zwykle,śliczne.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne jak zawsze!!! Jestem pod wrażeniem.
    Proszę poradź mi w kwestii kupna nowej maszyny do szycia!!
    Zajrzyj do mnie na bloga:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznotek naszyłaś:)
    pozdrawiam, życzę więcej czasu i zapraszam na candy do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te Twoje zimowe panny - bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne lale ,a zielone aniołki spioszki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. i znów same wspaniałości!
    a śpioszki to już całkiem skradły moje serce
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Lale są BOSKIEEEEEE!!!!!!jesteś MISTRZEM!!!!!!!nie zapominaj o mnie..........buziole !!!!i pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze wykorzystujemy czas na to, co najważniejsze, wiec w gruncie rzeczy nie jest tak źle - robimy z nim to, co najlepszego mozemy. Pierwszy aniołek śliczny, taki bajeczny i słodki przez te warkoczyki!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)