poniedziałek, 20 maja 2013

:-) wężyków ciąg dalszy :-)



a to "sesja górska" :-)

10 komentarzy:

  1. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was good. I dont know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!
    Dreambox Cccam | Dreambox Cardsharing

    OdpowiedzUsuń
  2. nice bracelet :)
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To całe węże ;) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne, czy można sobie u Ciebie coś takiego zamówić? Jeśli tak, to ile by kosztowało i jak, miałaby przebiegać transakcja? Jestem, zainteresowana :) Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam i życzę miłego popołudnia, jak też nowych natchnień i pomysłów... Halina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne :)) z przyjemnością :)
      proszę napisz do mnie na adres ddnika@wp.pl

      Usuń
  5. Miło mi bardzo, a zatem napiszę Ci o jakie bransoletki mi chodzi. Ponieważ, wzięłabym aż trzy, czyli dla mojej wnusi i córci oraz, dla mnie. Tymczasem, pozdrawiam Cię Moniko bardzo serdecznie i życzę Tobie pięknego dnia oraz, miłego i pełnego radości weekendu :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)