poniedziałek, 3 marca 2014

Mysza i Misiaki

tak sobie w niedzielę filcowałam





9 komentarzy:

  1. Cudne! Super Ci te filcaki wychodzą :).

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne te dzieła, takie precyzyjne i poprostu piękne :))

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już lecę :) dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  3. Dziękuję za odwiedziny i za miłe słowa...a Twoja mysz jest cudna...zresztą ja mam słabość do myszek...pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne!! a coś o tym wiem bo też filcuję:) a raczej filcowałam;) bardzo mi się podoba, dokładnie i precyzyjnie, wszystko dofilcowane na tip top:) pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja o ja o ja! Jaaaka boska mysza!!! Przeboska *_* Zakochałam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne :) szczególnie myszon mnie zachwycił ^^

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)