środa, 5 marca 2014

odważne myszki i kot :)












i jeszcze jedna powstanie :)

13 komentarzy:

  1. Urocze myszki :) i piękny kot :) nie polował na nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był śpiący :) spać mu się bardziej chciało niż jeść :)

      Usuń
  2. ale słodziutka ta mysia z tornistrem. ojejciu super !

    może masz ochotę na jakąś blogową wymiankę , chętnie bym przygarnęła jakieś twoje cudo :))

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bardzo dziękuję za miłe słowa. Chętnie bym wzięła udział w wymiance, ale mam do zrealizowania parę zamówień (terminowych) i nawet nie potrafię określić kiedy będę mogła się umówić na jakąś...ale proszę pamiętaj o mnie...w końcu będę miała chwilę :)
      pozdrawiam ciepło licząc na zrozumienie

      Usuń
  3. przecudne myszonki ^^ i ten plecaczek... ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Malusia z tornisterkiem -obłędna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciłam się myszami - są jak prawdziwe (prawie :) i profesjonalizmem autorki. :) BB

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie filcujesz! Daleko mi do Ciebie. Ja na razie próbuję. Mam dwa zwierzaki (oczywiście miniaturki 1:12 ;-)) Pokażę jak się odważę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmiało Aniu!!! jeśli są w połowie takie ładne jak inne miniaturki to jestem pewna, że są super :)

      Usuń
  7. Śliczne myszki :) rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)