sobota, 28 lutego 2015

Ania Falbanka

Wciągnęły mnie włóczki :-)




14 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że Cię wciągnęły i to w pięknym stylu :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. włóczki i zdolne takie rączki to super połączenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna laleczka :)
    Pozdrawiam Serdecznie oraz zapraszam na kreatywny konkurs ze świetną nagrodą :) Lesia

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzysz piękne rzeczy a włóczka to Twój ogromny atut :) :) Pozdrawiam Cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.Prze przypadek zajrzałam na Pani bloga i bardzo mi się podoba,świetne są laleczki.Ja tez posiadam bloga i lubię robić na szydełku,na drutach.Zapraszam do mnie miłe komentarze http://edytaknop.blogspot.com/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwyacją mnie te Twoje szydełkowe pannice, w falbankach czy kapeluszach ni ema znaczenia sa piękne i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje laleczki. Pozdrawiam, Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się i przesyłam pozdrowienia :D

      Usuń
  8. Ooooooo! To ja :) Wypisz, wymaluj! Ania :) ŚLICZNNA! Pozostałe też cudne! Te laleczki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)